Мөслим-информ

19 сентябрь 2021 яңалыклары

  • 19 сентябрь 2021 - 19:28
    Файдалы киңәшләр
    Сырник ясаганда эремчек һәм йомырка катнашмасына аз гына үсемлек мае кушсагыз, сырник тәмлерәк була, кабарыбрак пешә.
    622
    0
    0
  • 19 сентябрь 2021 - 17:16
    Бүген Мөслимгә Ригель Низамов килде
    Бүген Мөслимгә районның кураторы – ТР буенча медицина-социаль экспертиза бюросының баш эксперты Ригель Низамов килде.
    306
    0
    0
  • 19 сентябрь 2021 - 17:08
    Ил-көннәр тыныч булсын!
    Өлкән буын вәкилләре хәтирәләр белән яши. Сугыш чорын кичергән апа-абыйларның истәлекләрен тыңлаганда аларның күргән-кичергәннәренә хәйран каласың. Нинди генә авырлыклар күрмәгән алар?! Шулай да сынмаганнар, сынауларны сабыр гына үткәрә белгәннәр.
    196
    0
    0
  • 19 сентябрь 2021 - 16:28
    Әбиемнән, димәк, күңел түреннән!
    Кибетләрдә икмәк-булка эшләнмәләренең, камыр ризыкларының ниндие генә юк! Сайлый башласаң, ап­тырап бетәсең. Элек икмәк комбина­тында пешергән чәкчәк, караҗимеш пирогларын чират торып ала идек, кай­чак халыкка җитми дә кала иде. Хәзер, әбиләр әйтмешли, сәхрә! Җаның ни тели, ниндине тели – ал гына! Конку­ренция көчле булгач, җитештерүчеләр дә ризыкны сыйфатлы һәм тәмле итеп әзерли.
    284
    0
    0
  • 19 сентябрь 2021 - 16:00
    Сайлауларда мөслимлеләр активлык күрсәтә
    15.00 сәгатькә район халкының 13 меңнән артыгы тавыш биргән.
    281
    0
    0
  • 19 сентябрь 2021 - 15:26
    #МойТатарстан республика фотоконкурсында 2 көндә 24 iPhone12 бүләк иткәннәр
    Конкурска Татарстанда яшәүчеләр 115 меңнән артыграк фотография юллаган. Фотолар саны күбәя бара.
    137
    0
    0
  • 19 сентябрь 2021 - 14:34
    Район картлар һәм инвалидлар йортында тәрбияләнүчеләр тавыш бирде
    Участок сайлау комиссиясе өлкәннәрне урында – картлар йортына барып сайлатты.
    170
    0
    0
  • 19 сентябрь 2021 - 13:24
    Район башлыгы Рамил Муллин үз тавышын бирде
    Район башлыгы Рамил Муллин да тормыш иптәше Сөембикә ханым белән әлеге участокта тавыш бирде
    238
    0
    0
  • 19 сентябрь 2021 - 13:23
    Карарың уйланганмы?
    Мөмкинлекләре чикле гражданнар бу чорда уйда кала: социаль пакетлар җыелмасын сайларгамы, әллә акчага өстенлек бирергәме?!
    177
    0
    0
  • 19 сентябрь 2021 - 12:33
    Ярминкә гөрләп узды. Фоторепортаж
    Бүген Мөслимнең Банк урамында беренче көзге ярминкә гөрләде. Халыкның күңелен күрергә теләп, табигать-анабыз көнен дә бирде. Көн кояшлы һәм җылы булды.
    269
    0
    0
  • 19 сентябрь 2021 - 12:20
    Үткәннән бер мизгел
    Бу рубрикада Мөслимнең ретро фотолары тәкъдим ителә.
    246
    0
    1
  • 19 сентябрь 2021 - 10:17
    “Балалар иминлеге” айлыгы бара
    Янгын сүндерү частьләрендә күрсәтмә чыгышлар оештырылды, ачык ишекләр көннәре үткәрелде.
    183
    0
    0
  • 19 сентябрь 2021 - 09:40
    Лилиядән – манты
    Мантыны яратмаган кеше бар микән?! Бу төр ризыкны кызык итеп “зур пилмән” дип йөртүчеләр дә бар. Камыры авызда эреп торучы манты рецептын сезгә Мөслимнән Лилия Галиева тәкъдим итә.
    303
    0
    0
  • 19 сентябрь 2021 - 08:38
    Дәүләт думасына депутатлар сайлау дәвам итә
    Сайлау комиссияләре әгъзалары шәхси саклану чараларында эшли.
    263
    0
    0
  • 19 сентябрь 2021 - 08:11
    Мини-футбол ярышлары үтте
    Җиңүче командалар һәм иң яһшы уенчылар грамоталар, медальләр һәм кубоклар белән бүләкләнделәр.
    179
    0
    0