Мослим

ЭЛВИН ГРЕЙ САЛАВАТ ФӘТХЕТДИНОВНЫ НИЧЕК КОТЛАГАН?

Элвин Грей Тайландта ял итеп ятса да, Салават Фәтхетдиновны туган көне белән котлау җаен тапкан.

( Интертат) Радик Салават Зәкиевичка видеокотлау җибәргән. Бу котлауны Салават Фәтхетдиновның Казандагы концерты вакытында тамашачы да зур экран аша күрә алды. "Салават Зәкиевичның энекәше килеп чыкты. Яраткан энекәшеннән махсус бүләк карагыз әле", - ди Рифат Зарипов.

"Чын күңелдән котлыйм сине туган көнең белән. Ак бәхетләр, исәнлек-саулык, гаилә бәхете һәм иҗади озын гомер телим. Бәхетле бул! Иң изге теләкләр белән Элвин Грей! Туган көнең белән! Ура! Ура! Ура!" - ди Радик.


Юмор остасы Әбри Хәбриев тә Салават Фәтхетдиновка гаҗәеп бүләк ясаган! Ул аңа үзе иҗат иткән рәсем бүләк иткән! "Иң яхшы бүләк - үз кулларың белән ясалган, диләр бит. Шуңа күрә Арча педагогия көллиятендә алган белемнәремне искә төшереп, Салават абыйны үзем ясарга булдым. Өч сәгать дигәндә, менә шундый портрет барлыкка килде. Әлбәттә, җиренә җиткерәсе җирләре бик күп. Тик вакытның кысанлыгы аркасында башкарып бетереп булмады. Шулай да куллар онытмаган икән! Хәтерли!" - ди бар яктан да оста булган Әбри Хәбриев.

Нравится
Поделиться:
Реклама
Комментарии (0)
  • 19 апрель 2018 - 06:32
    МТВ 18.04.2018
  • 17 апрель 2018 - 08:47
    МТВ 21.03.2018
  • Россия армиясенә - 100 ел
  • Мөслимдә "Йолдызлык" фестивале үтте
  • Чаңгы юлы-2018
  • 11 май 2016 - 11:46
    Сезнең сорауларыгызга Римма Мудамилевна җавап бирә Реклама бүлеге мөхәррире: Басимова Римма Мудамилевна Адрес: ТР Мөслим районы, Мөслим авылы, Пушкин ур, 26 йорт. Хәбәрләшү өчен телефое 8(85556) 2-43-05 Электрон адрес: ahmetova-rimma@mail.ru Прайс сайта Прайс-лист газета II полугодие...
  • 20 апрель 2018 - 04:53
    Намуслылар чәчүгә кереште Районда язгы кыр эшләрен беренчеләрдән башлап җибәргән "Намус" агрофирмасы уңганнары 18 апрель көнне арпа чәчүгә кереште. Бу төр культура 2750 гектар мәйдан биләячәк. Эш башыннан ук чәчү ике сменада оештырылган. Басуда "Джон Дир" тракторлары һәм "HORSCH Pronto" чәчкечләре эшли. Кыска гына вакыт эчендә алар 200 гектардан артык мәйданда арпа чәчте.
    70
    0
    0
  • 20 апрель 2018 - 08:13
    Синең улларың, Мөслим! Яшь фермер Ринат Сәхипгәрәев - Хезмәт юлымны авыл хуҗалыгы белән бәйләрмен дип башыма да китермәгән идем, - ди "Сәхипгәрәев" крестьян-фермер хуҗалыгы җитәкчесе Ринат Сәхипгәрәев.
    57
    0
    0
  • 19 апрель 2018 - 17:44
    Казанда җанатарларга тагын бер билет тапшыру үзәге булдырыла Процедуру регистрации уже прошли более 500 тыс. болельщиков предстоящего чемпионата мира по футболу из России и из-за рубежа. 18:49 (Казань, 19 апреля, «Татар-информ», Арсений Маврин). Одного центра выдачи паспортов болельщиков, или как их еще называют, Fan-ID, для Казани оказалось мало. Скоро в столице Татарстана будет открыт еще один. Об этом...
    38
    0
    0
  • 20 апрель 2018 - 12:45
    Сәнгать мәктәбе укытучылары квалификация күтәрә Мөслим сәнгать мәктәбенең рәсем бүлеге укытучысы Илшат Ибраһимов узган атнада Яр Чаллы шәһәренә барып квалификация күтәрү курсларын үтте.
    34
    0
    0
  • 19 апрель 2018 - 14:00
    Май бәйрәмнәренә ял көннәре тәртибе билгеле булды 1 май - Яз һәм хезмәт бәйрәме, 9 май - Җиңү көне. Алар ял көне була.
    33
    0
    0
  • 20 апрель 2018 - 11:40
    “Аргамак”та ат чабышлары узачак Районда "Яшүсмерләр клубларын капиталь төзекләндерү" республика программасы нигезендә "Аргамак" ат спорты комплексында төзү-төзекләндерү эшләре башланды.
    31
    0
    0
  • 19 апрель 2018 - 06:32
    28
    0
    1
  • 19 апрель 2018 - 17:38
    Мөслимлеләр Сергиев Посадта хезмәт итүче якташлары янында булып кайтты Халкыбызның "Егет кешегә җитмеш төрле һөнәр дә аз", дигән бик тирән мәгънәгә ия әйтеме бар. Гаиләсендә улы булган һәр ата-ана малаеның булдыклы, акыллы булып үсүе турында хыяллана, кулдан килгән кадәр тәрбия бирә, һөнәргә өйрәтә.
    26
    0
    0
Ночной режим