Мөслим-информ

Главная новость

  • 25 гыйнвар 2021 - 08:36
    Су булмый
    Ремонт эшләре бара.
    129
    0
    0
  • 22 гыйнвар 2021 - 09:12
    Этләрегез бәйдәме?
    Берничә ел элек туганнарның эте өскә сикерде. Тик торганнан. Ярый әле, абый янәшәдә иде...  Этләрдән мин кечкенәдән куркам. Нигә, белмим. Башлангыч сыйныфларда укыганда, өерләре белән йөргән этләрдән куркып, туры юлдан кайтмыйча, урап йөргәнем бүген дә хәтердә. Әби: “Курыкма, кызым, эт курыкканыңны сизә”, – ди иде. Шулайдыр да бит, курыккач, нишлим соң?!
    137
    0
    0
  • 19 гыйнвар 2021 - 19:27
    Өшүдән сакланыгыз!
    Быелгы кышның беренче көннәрендә үк каты салкыннар күзәтелде. Салкын көннәрдә табиблар һәм гадәттән тыш хәлләр министрлыгы хезмәткәрләре урамда озак йөрмәскә, ерак юлларга чыкмаска киңәш итә. 
    211
    0
    0
  • 15 гыйнвар 2021 - 10:32
    Бакчага түләү артты
    2021нче елның 1 гыйнварыннан балалар бакчаларына түләү артты. Баланы караган һәм тәрбияләгән өчен ата-аналар түләве 4 процентка күтәрелде.
    152
    0
    0
  • 14 гыйнвар 2021 - 20:38
    “Кояшкай”лар – беренче
    Балалар бакчаларының барлыкка килү тарихы һәм үсеше турында күзаллауны формалаштыру максатында Мөслим районы балалар бакчалары арасында муниципаль конкурс игълан ителгән иде.
    240
    0
    0
  • 13 гыйнвар 2021 - 10:20
    Хәерле сәгатьтә!
    Быел газетабызның беренче саны 13 гыйнварда – Россия матбугаты көнендә дөнья күрә. Сөенечкә булсын!
    100
    0
    0
  • 11 гыйнвар 2021 - 09:22
    Район үзәк хастаханәсенә “Covid-19”га каршы 40 доза вакцина кайткан
    Вакцина ясатучылар үзләрен яхшы хис итә
    277
    0
    0
  • 5 гыйнвар 2021 - 17:19
    Мини-футбол буенча ярыш үтте
    Барлыгы 6 команда үзләренең көчләрен сынап, урыннар түбәндәгечә бүленде
    444
    0
    0
  • 28 декабрь 2020 - 09:47
    Кызу булачак!
    Барлык райондашларны, кайткан кунакларны 31 декабрь көнне , сәгать 19:00да Яңа ел кичәсен каршы алырга район мәдәният йорты каршындагы үзәк чыршы янында көтеп калабыз!
    277
    0
    0
  • 24 декабрь 2020 - 10:23
    Хезмәтләрен хөрмәтләп. ФОТОРЕПОРТАЖ
    Хезмәтләрен хөрмәтләп
    329
    0
    0
  • 23 декабрь 2020 - 09:32
    Бәяләр сәбәпсез арткан
    Кибетләрдә бәяләр артуын сизми калучылар да булган. Ә сез белгән идегезме?
    198
    0
    0
  • 22 декабрь 2020 - 14:23
    Бадминтон өметләре
    19-20 декабрь көннәрендә Казанда бадминтон үзәгендә “Татарстанның бадминтон өметләре” ярышларының икенче йомгаклау туры үтте.
    230
    0
    0
  • 18 декабрь 2020 - 10:19
    Мөслимнең каклаган казы танылу алды!
    “Россия тәмнәре” төбәк туклану продуктлары брендларының илкүләм милли конкурсы безнең кошчы-фермерларга җиңү китерде.
    305
    0
    0
  • 16 декабрь 2020 - 09:10
    Хәбәрчебезгә – “Татмедиа” АҖ бүләге
    Гөлфия Мөхәмәтгәрәеваны Мөслим-информ белән даими хезмәттәшлеге өчен бүләкләдек.
    314
    0
    0
  • 11 декабрь 2020 - 13:59
    Җиңдек!
    Бүген “ТАТМЕДИА” республика матбугат һәм массакүләм коммуникацияләр агентлыгында Татарстан массакүләм мәгълүмат чараларында экстремизмга каршы көрәш темасын иң яхшы яктыртучылар конкурсында җиңүчеләрне бүләкләү тантанасы узды.
    1275
    0
    0