Мөслим-информ

3 ноябрь 2019 яңалыклары

  • 3 ноябрь 2019 - 20:26
    Байыйсылар бар икән!
    2016 елдан эшләүче пенсионерлар индексацияләнмәгән иминият пенсиясе алалар. Пенсионер эштән туктаган очракта ул пенсиясен узган еллар өчен дә барлык индексацияне исәпкә кертеп ала башлаячак.
    353
    0
    0
  • 3 ноябрь 2019 - 19:19
    Рәхмәтлемен язмышыма
    Бүләк авылында яшәүче Мәдәния Габидинованың исеме райондашларыбызга яхшы таныш. Сөтчелек һәм дуңгызчылык фермалары мөдире булып югары күрсәткечләргә ирешкән, авыл Советы депутатыннан ТАССР Югары Советы депутаты дәрәҗәсенә кадәр күтәрелгән ханымга кемнәр генә мөрәҗәгать итмәгәндер?! Ул еллардан соң инде бик күп сулар акты...
    441
    0
    1
  • 3 ноябрь 2019 - 18:33
    Ак көнең карага әйләнсен!
    Аның бөтен гомере шушы сорауларга җавап эзләп үтте.
    446
    0
    2
  • 3 ноябрь 2019 - 16:21
    Хезмәтебез киңкырлы
    "Техник инвентарьлаштыру бюросы” дәүләт унитар предприятиесенә, халык телендәгечә әйтсәк, БТИга йомышы төшмәгән кеше юктыр бүген. Әлеге оешма халыкка нинди хезмәтләр күрсәтә, хезмәткәрләр эш процессында нинди проблемалар белән очраша? Әлеге һәм башка сорауларга “Техник инвентаризация бюросы” дәүләт унитар предприятиесенең Мөслим бүлекчәсе җитәкчесе Илһам Садриев җавап бирә.
    327
    0
    0
  • 3 ноябрь 2019 - 15:30
    4 ноябрь көненә һава торышы
    Һаваның минималь температурасы төнлә -4...-8 градус
    289
    0
    0
  • 3 ноябрь 2019 - 14:11
    Ярминкәгә килегез!
    4 ноябрь көнне Мөслимнең Банк урамында бәйрәм ярминкәсе оештырыла.
    361
    0
    0
  • 3 ноябрь 2019 - 12:32
    Һөнәргә тугрылык
    Һөнәри осталыкка ия тәҗрибәле хезмәткәр, кискен ситуацияләрдә югалып калмыйча, авыруларга тиешле ярдәм күрсәтә, хезмәттәшләре арасында абруй һәм хөрмәт казанды.
    856
    0
    7
  • 3 ноябрь 2019 - 11:09
    Пенсия тупланмалары турында
    Пенсияне өстәмә финанслау программасында катнашучылар пенсия тупланмаларын түләүгә гариза яза ала. Мөслим районында клиентларны кабул итү хезмәте пенсияне өстәмә финанслау программасында катнашучылардан пенсия тупланмаларын түләүгә гаризалар кабул итә.
    461
    0
    0
  • 3 ноябрь 2019 - 10:30
    Һәр мөселман белергә тиеш
    Коръәндә 25 пәйгамбәрнең исеме бар.
    341
    0
    0
  • 3 ноябрь 2019 - 08:21
    Үткәннән бер мизгел
    Бу рубрикада Мөслимнең ретро фотолары тәкъдим ителә.
    487
    0
    0