Мөслим-информ

26 июнь 2019 яңалыклары

  • 26 июнь 2019 - 21:33
    Бу көнне тарихта
    Наркотикларның канунсыз сатылуы һәм кулланылуына каршы халыкара көрәш көне
  • 26 июнь 2019 - 20:38
    Бакчачыга киңәшләр
    Кәбестә авырулары һәм корткычларына каршы йомырка кабыгы файдалы. Ул ватылмаган булырга тиеш, ягъни аның эчен тишек ярдәмендә генә агызып алырга кирәк. Кабыкны киптереп, кәбестә үскән һәр төп янына берәр таякчык куеп, шуңа кидерергә кирәк. 
  • 26 июнь 2019 - 20:32
    МТВ 26.06.2019
    МТВ 26.06.2019
  • 26 июнь 2019 - 19:34
    Гасырлардан килгән изге бәйрәм
    Троица халык күңелендә язны озату һәм җәйнең килеп җитүен гәүдәләндергән. Элекке заманнардан ук бу көнне йортларны, чиркәү тәрәзәләрен, диварларын каен ботаклары белән бизәгәннәр, идәннәргә яңа чабылган яшел үлән җәйгәннәр.
  • 26 июнь 2019 - 18:32
    Инстафикер. Чулпан Дәүләтова: Мин – Татарстаннан!
    Ливан ресторанына кичке ашка барырга чыктык. Лифт көтәбез. “Yes bro! Of course! Yes-yes, sure!” Торак арендасы буенча минем агентым яшь парга минеке белән янәшә бүлмәне мактый шулай. 
  • 26 июнь 2019 - 17:32
    Син дә языл һәм бүләк от!
    Кемнең туган көне, кемнең юбилее икәнен белеп торабыз. Белдерү, рекламалар да халык өчен бик кирәк.
  • 26 июнь 2019 - 16:24
    Ислам сәхифәсе. Сәдака дәвасы
    Күп еллар элек булды бу хәл. Гаилә корып яши башлагач, беренче балабыз туды. Шатлыгыбыз чиксез иде. Әмма нәни улыбыз чирли башлады, хәле көннән-көн начарланды. Нинди генә чаралар куллансак та, сәламәтлеге яхшырмады.
  • 26 июнь 2019 - 15:30
    27 июнь көненә һава торышы
    Яңгыр көтелә.
  • 26 июнь 2019 - 14:27
    Ашыгыгыз!
    “Авыл утлары” (“Сельские огни”) газетасына язылу тәмамланырга санаулы көннәр генә калды.
  • 26 июнь 2019 - 13:32
    Шатлык өләшәләр
    Көненә йөздән артык “Авыл утлары” һәм тагын 200-300 данә башка газета-журналлар тарата алар.
  • 26 июнь 2019 - 12:36
    Кадерен белеп яшик!
    Җәйнең иң матур вакытында – 29 июнь көнне Күбәк авылында туып, үскән нигезен саклап, тормыш учагын сүндермичә гомер итүче Вәлиев Илшат Салих улына 60 яшь тула.
  • 26 июнь 2019 - 11:27
    Тәмлетамак. Рәзинәдән – кефирлы тавык
    Тавык итеннән әзерләнгән ризык йомшак, сусыл һәм тәмле булуы белән аерылып тора. Тавык итеннән беренче, икенче ашлар пешерергә дә, рулетлар һәм салатлар ясарга да була. Мөслимнән Рәзинә Ильина бик тәмле итеп үзенчәлекле ризык әзерли. Рецептын сезгә дә тәкъдим итәбез. 
  • 26 июнь 2019 - 10:37
    Бу көнне Мөслимдә. 1980 ел
    Әлеге рубрикадагы язмалардан төрле елларда “Авыл утлары” газетасында яктыртылган вакыйгалар, яңалыклар хакында белерсез.
  • 26 июнь 2019 - 10:13
    Бөгелмәдә «Ефәк юлы» халыкара раллие тукталышында тамашачылар спорт баггие күрәчәк
    Бөгелмәдә, 27-28 июньдә, «Ефәк юлы» халыкара ралли командалары тукталышы узачак, тамашачыларга спорт йөк машиналары һәм багги тәкъдим ителәчәк.
  • 26 июнь 2019 - 09:24
    Һәркем Мөслимле булуы белән горурлансын иде!
    2019 ел Мөслимдә Рухи-әхлакый үсеш елы дип игълан ителде. Рухи-әхлакый тәрбия юнәлешендә биш еллык ведомствоара программа да кабул ителде. Программа кысаларында нинди чаралар үткәрү планлаштырыла? Бишьеллык программа ничек эшли? Гомумән, әхлак нәрсә ул? Район Башкарма комитеты җитәкчесенең социаль-мәдәни мәсьәләләр буенча урынбасары Марина Бәдретдинова белән әңгәмәбез шул хакта.