Мөслим-информ

21 май 2017 яңалыклары

  • 21 май 2017 - 18:14
    Компьютер уеннары дин тарафыннан рөхсәт ителәме? (сорау-җавап)
    "Ирем интернетта бик озак итеп танк, сугыш уеннары уйнарга ярата. Ә минем аның белән күбрәк буласым, сөйләшәсем килә. Шул сәбәпле, гаиләдә еш кына тавыш чыга. Бу уеннар дин тарафыннан рөхсәт ителәме?"- укучыбыз Зиләнең бу соравына Казан шәһәре Совет мөхтәсибәте, "Дин Ислам" мәчете мәхәлләсе имам-хатыйбы Инсаф хәзрәт Ибатуллин җавап бирә:
    387
    0
    0
  • 21 май 2017 - 16:43
    Соңгы кыңгырау, чыңлама!.. (Мәктәп, укытучылар турында шигырьләр-җырлар, соңгы кыңгырау бәйрәменә котлаулар)
    Соңгы кыңгырау бәйрәме якынлашканда, мәктәп һәм укытучылар турында шигырьләр, җырлар аеруча популярлаша - һәркем дә күңелендә мәктәп белән бәйле хәтирәләрне барлый бит.
    4441
    0
    1
  • 21 май 2017 - 14:01
    Табиб: Телефонны янәшә куеп йоклау зыянлы
    "Смартфон нурланышы зыянлы диләр. Чынлап, шулаймы? - дип сорый укучыбыз. Аңа Казанның 7 нче шәһәр хастаханәсе 1 нче сырхауханәсенең терапия бүлеге мөдире Гүзәл Сәгыйтова җавап бирә.
    1071
    0
    0
  • 21 май 2017 - 12:10
    «Халык синоптигы” фаразы: Матур җәй көтмәгез...
    Һава торышы кеше холкы кебек хәзер, биш минут саен үзгәрә. 1 майдагы 25 градус эсселеккә түзә алмыйча чишенеп аттык та, ике-өч көннән кабат кышкы куртка кирәк булды. Май кояшы әле дә сөендерми, җиле өтеп ала, урамга чыгарга кот оча. Бу хәлләр кайчанга кадәр дәвам итәчәк? Эссе көннәр кайчан җитә? Шуларны...
    339
    0
    0
  • 21 май 2017 - 10:18
    Татарстанда тагын берничә районда кош гриппы буенча карантин игълан ителде
    Татарстан Президенты Рөстәм Миңнеханов карары нигезендә Нурлат, Ютазы һәм Балык Бистәсе районнарында кош гриппы буенча карантин игълан ителгән.
    318
    0
    0
  • 21 май 2017 - 08:05
    Бәрәңгедән шаккаткыч уңыш алу СЕРЛӘРЕ
    Бәрәңгедән мул уңыш үстереп алыйм дисәң, хәстәрен көздән үк күрә башларга туры килә. Бәрәңге алганда, иң зур уңыш биргән көчле төпләрдән тавык йомыркасы зурлыгындагы сау-сәламәт бүлбеләрне аерым бер күчкә җыеп барабыз. Беркадәр җилләткәннән соң, тишекле пластик яки агач тартмаларга тутырып, ай буе җылы, якты верандада яки теплица эчендә тотып, тулысынча...
    331
    0
    0
  • 21 май 2017 - 06:50
    Татарстанда 14 яшьлек бала уйнап йөргән җирдән һәлак булган
    Чаллыда балалар мәйданчыгында алган җәрәхәттән 14 яшьлек ир бала үлгән. Бу хакта Россия Тикшерү комитетының Татарстан буенча Тикшерү идарәсе җитәкчесенең өлкән ярдәмчесе Андрей Шептицкий хәбәр итте.
    319
    0
    0
  • 21 май 2017 - 06:15
    Рамазан ае якынлаша. Ураза тота беләсезме?
    Бөек һәм мөбарәк булган Рамазан аена керәбез. Бу айда мең айдан да кадерле "Кадер кичәсе"бар. Ул Рамазан аеның соңгы ун көнендә үткәрелә. Ураза тоту мөселманнарга Пәйгамбәр с.г.в. һиҗрәтенең икенче елында фарыз кылынган булса да, аның тарихы Адәм галәйһиссәламгә барып тоташа.
    423
    0
    0
  • 21 май 2017 - 04:56
    «Бәллүр каләм» бәйгесе җиңүчеләрен бүләкләделәр
    Татарстанның журналистика һәм массмедиа өлкәсендәге XX нче «Бәллүр каләм» - «Хрустальное перо» бәйгесенең беренче җиңүчеләре билгеле булды. «Пирамида» мәдәни-күңел ачу комплексында узучы чарага 700гә якын кеше җыелган.
    368
    0
    0